streda 20. novembra 2013

Social trading a Ranking system



Asi by sa patrilo pre návštevníkov tohto blogu, ktorí nečítali moje predošlé články vysvetliť, prečo som sa téme Social tradingu začal intenzívne venovať. Nie, nie je to preto, že som chcel nejakých klientov natiahnuť na svoj web a pomocou affiliate programu dostávať provízie od brokerov a sietí, tak ako to môžete vidieť na akomkoľvek webe o investovaní. Dôvoď bol úplne iný. 

Moje pohnútky boli úplne pragmatické. Bola to jednoducho potreba, ako nájsť  aspoň nejakých kandidátov na obsadenie pozície, pre svojho bývalého zamestnávateľa, keďže štandardné spôsoby boli neefektívne. Síce sa to môže zdať na naše pomery  trochu neštandardné, ale skúsil som. No a vtedy som prišiel na jednu vec a to dosť podstatnú. Potenciál v TN je obrovský a v podstate sa s ním nedá súperiť. Je veľmi pravdepodobné, že firma ako tá naša časom žiadnych kandidátov potrebovať nebude, pretože bude fungovať na báze remote. Nebude potrebovať ani mňa, pretože vplyvom technológii a úrovne vzdelávania bude počet ľudí, ktorí vedia vyhodnosť kandidátov dramaticky nižší. Moju prácu nahradí precízne navrhnutý algoritmus. Hodnotiaci systém, takzvaný ranking model, ktorý má každá sieť. Problém je ale v tom, že ani jedna ho zatiaľ nemá  na špičkovej úrovni a to je jeden z dôvodu, prečo sa siete zatiaľ nepresadili. Vyriešenie tohto problému je len otázkou času. Kto ho vyrieši ako prvý, stane sa novým lídrom na trhu. 

Ak by sa ma niekto v budúcnosti opýtal „ A ty si čo urobil pre slovenský Hip-Hop“ tak som sa rozhodol, že začnem pracovať na svojom vlastnom rankingovom modeli. Nakoniec  moja práca prerástla v koncept celej trading network. Keďže v tom čase práve developeri z Dukascopy  na svojom fóre avizovali, že sú nespokojní s tým, ako sa ich produkt vyvíja, tak som im poslal svoj návrh hodnotenia ( samozrejme okresaný tak na 10% :) ). Povedal som si, že keď nemôžem ja, tak nech aspoň chalani skúsia a ja budem mať testovanie zadarmo. Na implementáciu sa už nejaký ten mesiac čaká. Dovolím si zapochybovať, či sa vôbec dočkáme pri aktuálnej politike firmy ale aspoň si môžem povedať, že som niečo pre ten Hip-Hop urobil. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára