piatok 7. marca 2014

Analýza AUDNZD - Update

Chcel som len stručne zhrnúť, čo sa dialo na páre AUDNZD posledné dva mesiace a ako som ich zobchodoval. Moju analýzu si možete prečítať v tomto článku - Analzya AUDNZD


Moja analýza končí predpokladom, že v krátkom časovom horizonte pojde pár na  úroveň 1.1040 a do konca roka sa pozrieme na hranicu 1.1200-1.1300, ale kedže tak daleko do budúcna sa predpovedá veľmi ťažko, tak som svoje obchody postavil na dokupovaní na korekciách. Samozrejme ak ide o riadenie rizika musel som expozíciu postaviť na EOM (End of the Month) StopLoss, ktorý ale musí brať do úvahy aj ostatné obchody. A tak sa snažím držať v jednej analýze max expozíciu 30-40k . Na obrázku nižšie možete vidieť statement, kde sú označené len obchody na AUDNZD.


Aktuálne držím na AUDNZD len 30k a pridávať sa nechystám, pretože mám AUD a NZD zastúpené aj v iných otvorených obchdoch a je ich pomerne veľa. Keďže je piatok tak som preriedil pozície a nové otvorím až v Nedeľu.


3 komentáre:

  1. na obrazku zo vstupmi je chyba 6000 AUD vstup chyba

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám otázku , prosím vzhľadom na to že ste konzervatívny typ obchodníka, v minulom mesiaci sa Vám podarilo veľmi pekné zhodnotenie, čomu to pripisujete? Mal ste taký mesiac aj v minulom období? Blahoželám k úspechu v dukaskopy. Predpokladám, že máte tiež preštudovanú literatúru, viete niektorú odporučiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. konzervativny typ obchodnika sice som, ale na tomto malom ucte sa snazim obchodovat s pomerne velkym rizikom, pretoze nejde o konzistentny trading ale performace trading s maximalnym moznym riskom, ktory cieli na nadpriemerne zhodnotenie, takze sa konzervativne rozhodne nespravam :). dobre zhodnotenie pripisujem tomu, ze mi skratka tento mesiac vysli dve analyzy a mal som na nich velku expoziciu. obcas sa to stane, prave na priklade takychto mesiacov chcem ukazat ze nezalezi ak sa obcas nedari. 1-2 dobre mesiace dokazu vytvorit profit a na tych ostatnych staci strazit risk.

    OdpovedaťOdstrániť