sobota 22. marca 2014

Midnight Trading

Dlho som nič nenapísal a ani som veľmi neplánoval , pretože som teraz v jednom kole. Minulý týždeň som si však všimol, že okrem supporterov začínam mať aj nejakých haterov. Resp. jedného J hatera. Tejto téme som sa chcel oblúkom vyhnúť, ale ak ma niekto z nejakého dôvodu označí za klamára, moc ma to neteší. Takže to napíšem v skratke.

Nie, moje obchody nezdieľam z komerčných dôvodov. Nevidím síce na tom nič zlé, ale v mojom prípade to tak jednoducho nie je. Nechcem sa predávať a ani ma nezaujímajú investori. Mám úplne iné priority a môj malý projektík, ktorý som si rozbehol chcem robiť len za vlastné. Svoje analýzy zverejňujem preto, lebo ako som sa dozvedel, vraj to dodáva akýsi punc dôveryhodnosti a možno (neviem) niekoho aj zaujíma ako pri obchodoch rozmýšľam. Samozrejme že nemôžem komentovať každý obchod a preto len naznačím čo a kedy plánujem obchodovať. Obchodujem v drvivej väčšine v noci pred ázijskou seansou, kedy vyhodím ordre na trh. Ešte raz zdôrazňujem, nie je to žiadny big deal. Proste som v trhu lebo nechcem vypadnúť s cviku a keď to nejaké tie peniaze hodí tak aj tak dobre. Keď strácam tak strácam vlastné. Nedovolil by som si obchodovať cudzie peniaze, keď sa tomu venujem 2-3 hodiny denne.

Ohľadom zverejňovania mojich analýz. Viem, že nie sú dokonalé, ale rozhodne si nemyslím, že by som sa mal ospravedlňovať za to, keď timing jednej zo šiestich nie je úplne perfektný. Ak si niekto chce robiť meno tým, že spochybňuje takúto drobnosť tak ok, ale je to dosť hlúpe, pretože moja performance a obchody sú verejné. Ak sa niekto rozhodol moje myšlienky použiť a snaží sa na tom profitovať, tak s tým problém nemám. Každý si nesie svoje riziko. Mne je fuk, čo si kto odnesie z tohto blogu.

Teraz trošku k analýzam. Nemám náladu všetko vyhľadávať, ale pokiaľ viem, tak som tento rok urobil len 5-6 analýz, ktoré som aj zobchodoval.

Outright - AUDNZD – Long
Basket  - EURUSD, EURJPY, GBPUSD, GBPJPY – short
Basket -  EURNZD – long, GBPAUD – short
Outright - EURCHF – long
Outright - GBPAUD – short neskôr presunuté na AUDCHF long

Obchody si môžete pozrieť tu, zoradené sú po mesiacoch.

JAN
FEB
MAR

V zelených obdĺžnikoch je P&L (Profit&Loss ), teda v tomto prípade tam žiadne straty nie sú, lebo jednoducho neboli. Zatiaľ čo v minulom roku som nejaké EOM (EndOfMonth) stoplossy mal, tak tento rok zatiaľ žiadny. Ale nejaké určite prídu. Ešte doplním obchody, ktoré mám otvorené. Maličká časť prvej a polovica tretej analýzy.


Myslím si, že to ako argument stačí. Ďalej je úplne zbytočné sa k tejto téme vracať.

10 komentárov:

  1. Dobrý deň, volám sa Laco mám pár otázok to čo tu ukazujete je obchodované ručne?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Venujete sa aj AOS? Je to Váš hlavný zdroj príjmov? Nemať za 3 mesiace jeden stratový obchod , to už o niečom svedčí. Už ste natrafil aj na niekoho kto nie je len sama pretvárka? Vidím, že sa celkom dobre poznáte,som Vašim obdivovateľom. Čo hovoríte na minútové binárne opcie? Ešte sa im venujete?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. algoritmickemu obchodovaniu sa venujem. tento ucet u dukascopy ani trading Fx nieje moj hlavny prijem. Ano natrafil som aj na ludi ktori sa nepretvaruju :) traderov poznam dost. minutove binarne opcie su velmi nebezpecny nastroj. ale binarne opcie z dlhou expiraciou alebo opcie vo vseobecnosti su podla mojho nazoru najlepsie instrumenty na riadenie rizika.

      Odstrániť
  3. Stretol so sa s Ivanom v KE na prezentácií Dukascopy vtedy som nevedel, že je taký tiež makač trader.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z Vaších výsledkov usudzujem, že SL rýchlo ťahate na nulu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máte pomerne dlho otvorených pár obchodov, ktoré sú v červených číslach máte na nich SL? Po takej šnúre sa to ťažko prijíma. Aj majster tesár sa utne, nezabúdajte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. SL pouzivam samozrejme , ale je to iny druh SL ako sa bezne pouziva. kedze obchodujem meny alebo kose mien tak pouzivam jeden stoplose pre vsetky otvorene pozicie. to ci je pozicia 10-100 bodov v minuse pre mna nehra rolu. obchody zatvaram vtedy ked som presvedceny o tom ze som v zlej pozicii alebo potrebujem uvolnit margin. tejto dobrej snure predchadzala zla seria. nemam stratovy obchod len preto, ze jednoducho nebol dovod, vsetkych 6 analyz vyslo pomerne dobre. zle obdobia su a budu, vtedy na reporte bude vidiet seria trebars 10-15 po sebe uzatvorenych obchodov a niektore budu stratove. tento rok sa mi to zatial nestalo ale obcas sa to stane. dobry priklad je toto http://airmike-trading.blogspot.cz/2013/12/beauty-of-high-risk-trading.html je z minuleho roka

      Odstrániť
  6. Fajn blog, resp. tvoje zapisky alebo ako to nazvat!
    Dobre sa to cita. Tak celkovo, nielen tento kratsi prispevok.

    OdpovedaťOdstrániť