štvrtok 3. apríla 2014

Rekapitulácia

Mam trochu voľného času, tak som si povedal, že sa obzriem par mesiacov dozadu  a zhodnotim, čo som si naplanoval v mojom malom projekte Airmike-Trading .

Naplanoval som si niečo, čo zopár ľuďom mohlo vykúzliť usmev na tváry. Keďže som "strategický plánovač" , poďme sa pozrieť, čo som si predsavzal - Zarobím balík ( $444k ) . Pre tých, ktorým sa veľmi nechce čítať to skrátim. Mal som na účte nejaké drobné a povedal som si, že ich otočím na veľa peňazí. Tiež som si povedal, že balík nepríde, ak nebudem riskovať a tak som začal trochu riskovať.

moja performance v bode keď som sa rozhodol začať


moj plán na rok 2014 


kde som dnes 3.apríla 2014   


Performance krivka stále nevyzerá najlepšie, ale už som aspoň v čiernych číslach. Zatiaľ neviem ako dopadnú moje trejdy, ale ak porastie AUDNZD aj naďalej na moju očakávanú hranicu, tak by to mohlo vyzerať lepšie. Mesiac Marec by sa dal označiť ako jackpot mesiac, ale musim povedať, že to mohlo byť aj lepšie. Účet na kritie marginov narástol o 185% čo je fajn, ale nebuďem sa púšťať do žiadnych rizikových experimentov, lebo nemám na trading moc času. Nechám pozície dýchať, ale na tárgetoch pozatváram. Máj dúfam začnem s čistým štítom. SL je posunuté na breakeven, čo je počiatočná hodnota margin účtu. Je tam priestor 2000 USD takže by sa nemalo nič extra stať, ale jeden v tradingu nikdy nevie :) .

Môj tárget na tento rok bol $25k. Aktuálne je krivka na $22,6k, čo je fajn. Zrejme budem tárget posúvať, ale nechcem veľmi predbiehať. Predomnou je 8 mesiacov súťaží a tradingu. Každopádne som zatiaľ celkom spokojný s priebehom. Uvidíme čo príde. 

                                                  

7 komentárov:

  1. Držím palce, kiežby to tak šlapalo aj mne.
    Dík za inšpiráciu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hlasim sa na odber trejdov :D Pacho

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skusobne robim trading. Je to tak moja matematicka zabavka. Zatial len na demouctoch. Plus vyrobil som si celu teoriu okolo. Obcas som objavil koleso, ale je lepsie objavit a poznat vsetky uskalia ako riesenia len prebrat. Chcel by som si otvorit realny ucet. Zistil som vsak, ze vybrat si kvalitneho brokera moze byt dost velky problem. Chcem obchodovat menove pary a futures. Peniaze chcem ukladat do akcii. Vedel by si mi odporučiť vhodných brokerov na jednotlive alebo aj všetky spominane produkty? Ak nechces robit reklamu staci do mailu na tomis.igor@gmail.com.

    S predikovanim pomocou neuronovych sieti mas nejaku skusenost? Ja pomocou nich robim predikciu vyroby energie z FVE ale nevidim dovod preco by sa nemali dat pouzit aj u tradingu. Tu vidim problem iba v ziskani roznych vstupnych dat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vhodneho brokera na vsetky produkty ti neodporucim, pretoze vsetky produkty v kope ponuka len jeden broker ktory stoji za zmienku a to je Interactive brokers. vsetci brokeri zo spominanych kategorii potom dalej maju svoje vyhody a nevyhody. predpokladam ze si retailovy klient takze pre Fx ti mozem odporucit Dukaskopy alebo Lmax. Futures brokeri tam je to pomerne lahke, tam je jednoznacnou jednotkou Advantage futures. no a na stocks zrejme ten interactiv brokers, ale skusil by som sa napriklad pozriet aj na Lightspeed. na trading su fajn, na investovanie asi nie.

    Na tu dalsiu otazku odpoviem diplomaticky, nieco malicko o tom viem, ale nieje pre mna velmi vyhodne sa o tom bavit na blogu.
    Ale mozem naznacit ze tvoja praca je dost velkou vyhodou. da sa to implementovat aj na trhy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám prosbu, ak dôjde v určitom čase k veľkému cenovému pohybu , je jedno či pri menovom páre alebo niekde inde , pravdepodobne tento pohyb spôsobila nejaká správa alebo čosi čo je predvídateľné?
    Ako je možné zistiť, čo sa odohralo v tom čase ak ten pohyb nebol náhodný?
    Viete , čo presne sa stane keď príde v určitom okamihu t.j.časovom rozpätí presne neurčenom k otočeniu ceny? keď niet predávajúcich alebo kupujúcich za ponúkanú cenu
    Akú máte skúsenosť s obchodovaním - čo sa týka presne podľa stanovených pravidiel - ale vykonávateľom nie ste vy ale broker, neviem či rozumiete čo myslím.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zoznam sprav a eventov najdete v kalendary. nepredvidatelne pochopitelne nikde nenajdete

    spravu uctov robia makleri, ale u nas neexistuje ziadna seriozna firma, ktora by to robila.

    OdpovedaťOdstrániť