štvrtok 11. júla 2013

Prečo písať blog



Dôvodov, prečo písať blog a ešte tak úzko špecializovaný, mám hneď niekoľko. Prvým je, že za tých pár rokov som čo-to popísal a niektoré myšlienky jednoducho chcem mať pokope, na jednom mieste. Druhým je, že mi občas niekto povedal, že by si rád prečítal nejaký sumár toho, čo som kedy publikoval, pretože by mu to pomohlo trošku sa zorientovať. No a tretím sú niektorí moji priatelia, ktorí ani za tie roky nemali predstavu, čo to vlastne robím a prečo som nemal toľko času sa dostatočne socializovať :) .


Chcem písať pretože ma to baví, ale sú témy ku ktorým sa vyjadrovať nebudem, pretože skrátka nemôžem. Čo každý profesionál, ktorý podpisoval zmluvu so secrecy klauzulou iste pochopí. Takže témy si vyberám hlavne podľa toho, čo vyhovuje mne :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára